Kom ook lachen, quizzen & veel kennis opdoen

Zondagmiddag 23 februari 2014, vanaf 15 uur, organiseren wij in Amsterdam een Benefiet PubQuiz in La Festa voor Stichting Michael Wings. Wat is er nu leuker dan onder het genot van lekkere hapjes en drankjes, de saaie zondagmiddag door te brengen. Plezier gegarandeerd en je steunt er een zeer goed doel mee!

De PubQuiz zal in teams van maximaal 5 personen gespeeld worden. Naast team aanmeldingen zijn individuele aanmeldingen uiteraard ook mogelijk. Wij zullen je dan strategisch indelen, zodat iedereen evenveel kans maakt op die leuke prijzen die ons zijn aangeboden door sponsors. Onze Quizmaster Nico zal in diverse vraagrondes de showbizz, muziek, politiek, natuur en diverse andere onderwerpen de revue laten passeren.

Stichting Michael Wings verzorgt internet aan het (ziekenhuis)bed op kinderafdelingen van ziekenhuizen en zorgcentra. Deze zieke kinderen kunnen op deze manier gratis gebruik maken van internet aan bed op speciale medische laptops, zodat ze contact kunnen onderhouden met familie en vrienden. De opbrengst van deze PubQuiz zal voor 100% geïnvesteerd worden in deze apparatuur.

Zondagmiddag 23 februari Ontvangst met heerlijk aperitief vanaf 14.30 uur. De PubQuiz zal starten om 15:00 en rond 17.30 volgt de uitslag. Dit evenement zal plaatsvinden in Italiaans Restaurant & Pizzeria La Festa, Hazenstraat 64 in Amsterdam. Dit is in een zijstraat van de Elandsgracht, waar voldoende parkeergelegenheid aanwezig is.

Deelname We vragen voor de deelname aan de PubQuiz (slechts) €10 per persoon, dit is inclusief een welkomstdrankje en vele Italiaanse versnaperingen! Dit wordt volledig gesponsord door Restaurant La Festa. De opbrengst van de PubQuiz gaat 100% naar Stichting Michael Wings.

Eten? Ristorante & Pizzeria La Festa hanteert scherpe prijzen, werkt enkel met verse producten én heeft een uitgebreide keuze aan Italiaanse specialiteiten. Na de PubQuiz zal het restaurant ook voor andere gasten opengesteld worden. Het restaurant in de Jordaan is een echte aanrader!

Hoe schrijf ik me in? Je kunt je inschrijven door een e-mail te sturen naar pubquizlions@gmail.com  of via het Facebook Event. Wees er snel bij! Er is plek voor 12 teams/ 60 mensen. Inschrijven kan tot uiterlijk 21 februari.

Lionsclub Amsterdam ’t IJ is een jonge club en wij vinden het belangrijk om ons steentje bij te dragen aan de maatschappij. Gedurende het hele jaar organiseren wij verschillende acties om geld in te zamelen voor lokale goede doelen. Voor meer informatie over onze acties, leden en activiteiten nodigen we je graag uit om één van onze bijeenkomsten bij te wonen.

Tot zondagmiddag 23 februari!

Het belooft een gezellige & leerzame middag te worden

Pubquiz23FebSchermafbeelding 2014-01-11 om 11.45.15 1157535_642241815793996_2103837277_nSchermafbeelding 2014-01-09 om 16.07.0619807_553579031326942_1333013226_n