Uitnodiging feestelijke bubbels Borrel, kom je ook?

Met trots organiseren wij voor het 4e jaar op rij de actie ‘We serve Bubbles’. En om dat te vieren, organiseren wij 21 november een proefborrel met alle bubbels/wijnen die we in de actie verkopen. De Proeverij is in het ‘Outsider Art galerie’ dat zeer de moeite waard is om te bezoeken. Ook heb je de mogelijkheid om de 3 goede doelen te ontmoeten die we dit jaar steunen; Oftewel; zet het snel in je agenda.

Het eerste glas bubbels is natuurlijk “on the house”. Daarna kun je zoveel proeven als je wilt tegen een schappelijke prijs waarvan de opbrengst 100% ten goede komt aan onze goede doelen. Meld je hier snel aan, of meld je aan bij je bekende Lionslid. Iedereen is meer dan welkom.

Datum      | Vrijdag 21 november 2014
Locatie     | Outsider Art Galerie
Adres: Nieuwe Keizersgracht 1a (Naast de Hermitage)
Tijd           | 19.30 – 22.30

De Bubbelsactie
Het doel van deze jaarlijkse bubbelsactie  is heel eenvoudig, we willen zoveel mogelijk geld ophalen voor drie goede doelen, die ons na aan het hart liggen. Dit doen we door de verkoop van goede, heerlijke, bubbels & wijnen die we samen met een Hongaars wijnhuis hebben uitgekozen. Het wijnhuis stelt ons deze tegen kostprijs beschikbaar. Dit betekent, dat wanneer jij bubbels of wijn koopt, je hetzelfde betaalt als in de winkel, alleen gaat er nu een groot deel naar de doelen. Een win/win dus! De eerste win is voor jou, want geloof me, de bubbels/wijnen zijn van een uitstekende kwaliteit. De tweede ‘win’ is voor het goede doel, want de volledige opbrengst van de actie gaat naar hen toe! Daarnaast draait de hele actie op vrijwilligers waardoor er niets aan de strijkstok blijft hangen.
Wat wij belangrijk vinden, is dat je bij je bestelling zelf kunt kiezen aan welk van de door ons geselecteerde doelen jouw donatie ten goede komt. Je kunt dus doneren aan het doel dat jou het meest aanspreekt.

Stichting StreetsmArt Amsterdam een initiatief van fantastische vrijwilligers die jongeren in Amsterdam Oost elkaar leren helpen
SHID onder de bevlogen leiding van Eric Parmanand biedt deze stichting hulp aan probleemjongeren uit Amsterdam Groot Oost
De Stichting Babyspullen een geweldige groep vrijwilligers die arme jonge gezinnen helpt met spullen voor de babyuitzet

Vorig jaar was onze bubbels actie een groot succes. De totale opbrengst was een prachtig bedrag van Euro 3.000,- waarmee drie wensen zijn uitgekomen. Wij hopen dit met jullie hulp te verbreken.

Hartelijke groet,
Het bubbels team