Arjan van Ommen

Hallo ik ben Arjan van Ommen – opgegroeid in Sint Annaland op het mooie Tholen. Inmiddels al lange tijd samen met Lusine en woonachtig in Zaandam. Vanwege de verhuizing in 2014 lid geworden van Lionsclub Amsterdam ’t IJ, waar ik me direct thuis voelde. Heerlijk vind ik de clubavonden op iedere eerste en derde dinsdag om samen met een leuke groep enthousiaste mensen de week te breken. Samen wat eten en na afloop gezellig nog een drankje doen aan de bar. Trots op de vele activiteiten die we doen, of het nu de mouwen opstropen is, koken voor daklozen of een groots evenement organiseren we doen het allemaal. Ook de contacten buiten de club waardeer ik zeer. Uiteindelijk wil je iets goeds doen en de reden dat je dat blijft doen is voor mij vanwege de gezelligheid van de club, met elkaar is het net even wat leuker.