Francesco Tijnagel

Hallo,

Mijn naam is Francesco Tijnagel, geboren in Nijmegen..

In 2013 heb ik de overstap gemaakt van een andere Lions club naar lionsclub Amsterdam ’t IJ. Waarom zul je vragen…. dat is eigenlijk simpel, de club is actief met diverse acties binnen Groot Amsterdam.

In het dagelijks leven ben ik eigenaar van Louis Witttenburg Halloween & Partysupplies in Amsterdam. Ik kreeg in 1988 de mogelijkheid om deze over te nemen. Sindsdien is er veel verandert van ca. 30m² is het nu uitgebouwd naar 180m² verdeeld over 3 verdiepingen.

In mijn vrije tijd ben ik (naast de Lions) ook vrijwilliger bij het Nederlandse Rode Kruis waar ik me o.a. bezighoud met rampenhulpverlening en de Nijmeegse 4 Daagse.

Verdere hobby’s zijn o.a. Genieten van wijn en lekker eten met vrienden en familie.