Michiel Ummels

Hi, mijn naam is Michiel Ummels en ben in 1975 op de wereld gekomen in Apeldoorn waar ik ook ben opgegroeid. Na mijn studietijd ben ik met veel plezier naar Amsterdam verhuisd, waar ik naast trotse vader, vriend van en sportfanaat mijn liefde voor Italiaanse auto’s koester. Daarnaast run ik een impactvol online marketing bureau Social Monsters en coach ik ondernemers en bedrijven vanuit hun purpose naar duurzame resultaten onder de naam Purpose in Business.

In 2008 werd ik lid van JCI Zuid om me in te zetten voor mooie sociale projecten waar ik tot mijn veertigste met veel plezier actief lid van ben geweest.

In september 2021 ben ik lid geworden van Lionsclub Amsterdam ‘t IJ waar ik me met veel enthousiasme inzet voor verschillende (lokale) projecten en graag mijn de handen uit de mouwen steek bij deze enorm gezellige club.