Wendy Hermelink

Als geboren en getogen Brabander ben ik in 1994 verhuisd naar Amsterdam voor mijn studie Econometrie. Sindsdien woon ik met veel plezier in Amsterdam-West. Na mijn studie te hebben afgerond ben ik in 1999 aan de slag gegaan bij HP, een bedrijf dat de meeste van ons kennen van de printers en de laptops. Ik werk nog steeds bij HP, ondertussen in een wereldwijde functie als programma manager.
Afgelopen jaren ben ik actief geweest als vrijwilliger bij de drakenboot vereniging waar ik lid van ben. Na een aantal jaren was ik toe aan een nieuwe uitdaging en ben ik in 2017 lid geworden van Lions club Amsterdam t IJ. Met veel plezier neem ik deel aan de verschillende vrijwilligers activiteiten van de club en de vergaderingen.