Lidmaatschap

Zet jij je graag in voor je omgeving? Dan is een Lionsclub iets voor jou! Door geld bijeen te brengen, maar ook door de handen uit de mouwen te steken. Met ruim 1,4 miljoen leden zijn we al meer dan 100 jaar actief over de hele wereld. Je krijgt er veel voor terug: vriendschap en gezelligheid, de kans om iets te leren, persoonlijk te groeien de mogelijkheid om met elkaar iets goeds te doen voor de samenleving.

LID WORDEN?

Wil jij je graag inzetten voor goede doelen in Amsterdam, en lijkt het jou gezellig dat in clubverband te doen? Kom dan snel kennismaken!
Neem vrijblijvend contact op met onze nieuwe leden commissie. Contact WiIllem van Wijk.
e-mail: willem@lionsclubamsterdamhetij.nl

Zij zullen een eerste kennismaking inplannen. Hierna zal je kennismaken met enkele andere leden, zodat je alle ruimte hebt om een goed beeld van onze Lionsclub te krijgen.

Bij een match volgt een uitnodiging voor het bijwonen van een clubmeeting.  Als zowel de leden als de kandidaad enthousiast zijn volgt een uitnodiging voor het bijwonen van een tweede clubmeeting.
Hierna zal er de ledencommissie vragen aan alle leden of er bezwaar is. Indien geen bezwaar wordt de kandidaat lid op de eerstvolgende clubmeeting geïnstalleerd door de huidige president.