Pubquiz brengt €500 op voor Stichting Michael Wings

Afgelopen zondag werd onze eerste Benefiet PubQuiz georganiseerd en het was een groot succes! Onder leiding van quizmaster Nico streden maar liefst dertien teams gedurende tien spannende rondes om de felbegeerde 1e plek. Een brede kennis was vereist, niet alleen sport en geografie kwamen aan bod, de hersenen moesten ook flink gekraakt worden bij de muziek- en plaatjesronde. Het prachtige outfit van onze Quizmaster werd gesponsord door feestwinkel Louis Wittenburg

We werden hartelijk ontvangen in restaurant La Festa, waar alle quizzers werden voorzien van een drankje en fantastische hapjes. Dit werd ons belangeloos door eigenaar Aydin aangeboden. Er stonden twee teams op de 1e plaats en na een spannende shoot-out versloeg Team “Barbies & Ken’s” de “Leeuwen” en gingen als winnaars naar huis met een fles sprankelende bubbels.

De opbrengst van de PubQuiz gaat naar Stichting Michael Wings. Zij verzorgen internet aan het (ziekenhuis)bed op kinderafdelingen van ziekenhuizen en zorgcentra. Deze zieke kinderen kunnen op deze manier gratis gebruik maken van internet aan bed op speciale medische laptops, zodat ze contact kunnen onderhouden met familie en vrienden. Met trots kunnen wij jullie laten weten dat de Benefiet PubQuiz maar liefst 500 euro heeft opgeleverd. De stichting kan hiermee twee ziekenhuis geschikte laptops aanschaffen. Hier zijn wij zeer trots op.

De voorbereidingen voor de tweede editie is alweer in volle gang. Wij hopen dat wij jullie dan ook weer in grote getale mogen ontvangen voor een middag vol kennis en plezier! Wij houden jullie uiteraard op de hoogte.

We willen alle deelnemers nogmaals bedanken.Ook namens alle zieke kindjes.

IMG_8445IMG_8443IMG_8441 IMG_8445IMG_8398IMG_8422

IMG_8402IMG_8444 IMG_8442lafesta 09.57.23mw