Kinderbeestfeest 2022

Op 10 juni was het zover. Met luide sirenes werden de zieke kinderen en hun familie door Amsterdam gereden en onder applaus en een haag van hulpverleners welkom geheten in Artis. Door het hele park waren verschillende activiteiten te doen. Lionsclub ’t IJ had in samenwerking met de Leo’s een activiteit waarbij t-shirts gekleurd konden worden. We hadden 150 t-shirts met een mooi logo dat met speciale textielstiften kon worden ingekleurd. Het was een groot succes, want binnen no time waren alle shirts ingekleurd en aangetrokken of meegenomen, waarna de kinderbeestfeest-tasjes aan de beurt waren. Om bij te mogen dragen aan een dag als deze en kindjes met een glimlach naar huis te zien gaan is een geweldige ervaring. Volgend jaar weer!