TROTS OP ONZE STEVEN VAN DER LINDE

Gister was de kabinetsoverdracht in Olmenhorst extra speciaal voor onze Lionsclub. We zijn trots op ons lid Steven van der Linde die uit handen van de nieuwe DG Marinus Zwart een heuse GOVERNOR APPRECIATION AWARD kreeg. Hij heeft deze award ontvangen voor zijn inzet voor onze Lionsclub Amsterdam ’t IJ. Steven is een gedreven Lion die naast de inzet voor onze eigen club zijn support geeft aan tal aan Leo clubs van Vereniging Leo Clubs Nederland, de jongeren tak van Lions Nederland. Daarnaast zet hij zich als districtscommissaris 110AN in voor het Young Ambassadors-Program waarbij jongeren zich inzetten voor hun omgeving en in staat zijn om hun serviceprojecten in het openbaar aan een groter gezelschap toe te lichten. Steven is ook nauw betrokken bij het kabinet van Lions Clubs District 110AN. Daarom, namens onze Lionsclub: heel erg bedankt!