Bestuurswissel Lionsclub Amsterdam ’t IJ

Dinsdag 21 juni vond de traditionele bestuursoverdracht plaats van onze club in het AmstelBoat House. Het oude bestuur 2021-2022, bestaande uit Wendy Hermelink, Natascha Niewold, Christine Elizen, Steven van der Linde en Robertjan Reininga werd opgevolgd door het nieuwe bestuur, bestaande uit (op de foto v.l.n.r.) Steven van der Linde, Wendy Hermelink, Christine Elizen, Robertjan Reininga en Zoridza Francisco. Tijdens het diner werd teruggekeken op het afgelopen clubjaar met als thema Verbinden en werd een voorschot genomen op het komende clubjaar met als thema Vriendschap. Op deze avond werd Robertjan Reininga benoemd tot Lion of the Year voor zijn inzet en betrokkenheid bij de club.

Steven Bedankt!!

Namens de hele club, heel erg bedankt voor jullie inzet dit bestuursjaar! Het was niet altijd makkelijk onze activiteiten en acties vorm te geven ten tijde van corona. Toch hebben we veel mooie doelen kunnen steken en onze handen uit de mouwen kunnen steken tijdens clubacties. Wij wensen het nieuwe bestuur heel veel succes en plezier!