Koken in een andere Keuken

Zondag 21 januari hebben Willem, Suzanne, Daniƫlle, Natascha, RJ een lekkere nasi bereid voor de Amsterdamse daklozen.

Op zondag 25 februari staat er een nieuwe groep van onze club klaar om een warme maaltijd klaar te maken. Joffry, Wendy, Sigrun, Evelien, Dorine hebben gehaktballen bereid voor de Amsterdamse daklozen. Zie de foto hier boven.

Lionsclub Amsterdam ’t IJ zet zich al vele jaren in voor Het Stoelenproject in Amsterdam.

Het Stoelenproject is een laagdrempelige opvang voor mensen die dak- en/of thuisloos zijn in Amsterdam. Iedere avond van 15 september tot en met 30 april bieden we onderdak en eten en drinken aan 50 daklozen. Met of zonder regiobinding. Ieder seizoen zijn dat weer 10.000 overnachtingen van mensen die anders geen dak boven hun hoofd zouden hebben gehad.