Doe jij met ons mee met het opstarten van een moestuin tijdens NLDoet?

Wij gaan weer onze handen uit de mouwen steken tijdens de grootste vrijwilligersactie van Nederland; NLdoet.
Je maakt samen met ons op een leuke manier kennis met vrijwilligerswerk en helpt samen met ons een klus te klaren. Goeddoen en een ontzettende leuke dag tegemoet gaan. Afgelopen jaar waren er zo’n 310.000 Nederlanders actief. In 2014 wordt dit record wellicht verbroken op 21 en 22 maart.

Vele handen maken licht werk, waardoor een delegatie van Lionsclub Amsterdam ‘t IJ een moestuin bij huize Wittenberg zal opstarten. We gaan rolstoelvriendelijke moestuinbakken in elkaar timmeren en moestuinklaar maken. Het wordt een gezellige dag met de mentale ondersteuning van de bewoners aan de zijlijn. We wachten nog met spanning op de toelage van €450,- van het oranjefonds.  Met dit bedrag zal de actie bekostigd worden. Denk hierbij aan het hout, zeil, spijkers, potgrond, zaden, etc..

Aangezien alle leden een drukke baan hebben, hebben we gekozen voor zaterdag 22 maart. Zet deze datum maar vast in je agenda.  We zouden het leuk vinden om met je kennis te maken.

Ben je altijd al nieuwsgierig geweest naar de personen achter onze Lionsclub? Dit is een perfecte manier om ons beter te leren kennen en meer over onze andere acties te horen.

Voor meer informatie over dit initiatief
info@lionclubamsterdamhetij.nl of bel Marjolein Goedhardt-Westerbaan (Pr) op 06-57319929

Ons samen inzetten voor een actie tijdens NLdoet www.nldoet.nl

Drukwerk