GEZOCHT: Young AMBASSADOR voor NEDERLAND ! in 2015

Een onderdeel van het Europa Forum is het ‘YOUNG AMBASSADOR‘ project dat de aandacht wil vestigen op jonge mensen die zich inzetten voor de medemens, of maatschappij. Het project steunt & stimuleert deze jonge mensen door in ieder land een competitie te houden waarvan de finale plaatsvindt op het jaarlijkse Europa Forum. Daar wordt aan de finalisten een podium geboden voor de presentatie van hun activiteiten en bovendien is er voor de drie winnaars een geldbedrag beschikbaar voor hun goede doel. ‘We Serve’ is wat deze mensen doen, zo jong als ze zijn. Vorig jaar in Istanbul was JIP MAATHUIS winnaar voor Nederland. Op zijn 15e had hij al zes jaar lang chocoladeletters verkocht voor War Child wat ruim 130.000 euro had opgeleverd. Een fantastische opbrengst.

Ook volgend jaar hopen we weer een kandidaat te kunnen voordragen !
Kunt u ons helpen ?
Kijkt u eens goed rond op een school, in de sportvereniging, familie- of vriendenkring of waar dan ook om een jongen of meisje te vinden dat fantastisch werk doet, een goed initiatief heeft genomen, of zich anderszins in maatschappelijk opzicht onderscheidt. De activiteit moet zich over een langere tijd hebben uitgestrekt en echt uitsteken boven doorsnee vrijwilligerswerk. Belangrijk: de kandidaat moet op 30 juni 2015, 15 jaar zijn maar nog geen 19. Er zijn ongetw ijfeld veel van deze geweldige jonge mensen in Nederland actief. Laten we hen vinden en hen verder helpen op de weg die zij zelf al zijn ingeslagen! ‘We Serve’, ook hen! Voor verdere informatie en aanmeldingen kunt u contact met ons opnemen. Wij nomineren deze kanjers heel graag.

131104YA_JipMaathuisSchermafbeelding 2014-11-28 om 22.39.55jip