Adri Bax

Geboren in Brabant en als driejarige naar Amsterdam verhuisd en nu een ruim decennium wonend in de jongste stad van Nederland, Almere.  Als je voor een ander iets kan betekenen dan moet je dat niet nalaten, dat heb ik van mijn ouders mee gekregen. Vanaf jonge leeftijd heb ik dan ook met veel plezier allerlei vrijwilligerswerk gedaan. Mensen kunnen helpen maakt me blij.
Dat geld ook voor mijn werk. In Almere ben ik in 1987 een schoenenwinkel begonnen. Daar is de kassa aanslag de uitkomst van een oplossing vinden voor de vraag van de klant en niet andersom. Hoe leuk is het om die inzet om te helpen met meerderen te kunnen delen.
Lions zijn mensen met een totaal verschillende achtergrond die samen iets terug willen doen voor onze medemens. Het Lions lidmaatschap bied me die kans. Mijn eerste contact met Lions was al in 1978 toen ik bij familie in Canada in contact kwam met de plaatselijke Lions club St. Davids. Het enthousiasme en plezier van die club sprak mij toen al aan. Dus toen ik uitgenodigd werd Lion te worden hoefde ik daar niet lang over na te denken, en vanaf 2005 ben ik lid. Bij LC Amsterdam ‘t IJ vind ik dat enthousiasme en plezier terug.