Lous Besier

Hi, ik ben Lous Besier. Geboren en getogen in de stad Utrecht. Na een tussenjaar in het buitenland om mijn Frans en Engels te verbeteren, ben ik in 2006 in Groningen gaan studeren. Ik ben werkzaam op de commerciële afdeling van een groot retail concern.

Tijdens studie en werk heb ik veel reizen gemaakt. Een stage op Aruba en verschillende grote backpack reizen door Azië. In 2014 heb ik in Tanzania vrijwilligerswerk gedaan. Na deze reis wilde ik mij ook graag in Nederland inzetten voor anderen. Zo kwam ik via een collega bij Lionsclub Amsterdam ’t IJ, waar ik mij sinds maart 2016 bij heb aangesloten.

Ik vind het belangrijk naast mijn werk ook iets voor anderen in de samenleving te betekenen. Bij deze Lionsclub kan dat, in combinatie met leuke mensen en gezelligheid.