Willem van Wijk

Mijn naam is Willem van Wijk, geboren in 1974 in Brabant en sinds 2018 lid van Lionsclub ’t IJ. Na lange tijd gestudeerd, gewoond en gewerkt te hebben in het buitenland woon ik sinds 10 jaar weer met heel veel plezier in Amsterdam. In het dagelijkse leven ben ik interim marketing manager en help ik bedrijven in de financiële sector met de ontwikkeling en het in de markt zetten van nieuwe producten & diensten. Naast mijn werk draag ik ook graag bij aan een betere wereld in Amsterdam. ’t IJ maakt dit mogelijk door middel van veel kleinschalige projecten in Amsterdam waaronder het koken voor daklozen en het bezoeken van eenzame ouderen; ’t IJ is een jonge club waar vriendschap en gezellig ook van groot belang is.