Man bijt hond organiseert veiling voor de Filipijnen Komt allen!

Man bijt hond wil graag een steentje bijdragen aan de Giro 555-actie en organiseert daarom een speciale veiling: De Man bijt hond veiling voor de Filipijnen. Lionsclub Amsterdam ’t IJ omarmt dit initiatief. Komt allen!

Maandag 18 november opent Man Bijt Hond de deuren van haar studio. De opnames zijn tussen 10.00 en 13.00 in Hilversum. Er kan geboden worden op onderstaande exclusieve ‘stukken’, de opbrengst gaat naar Giro 555 voor de slachtoffers op de Filipijnen.

-Tulpveredelaar Jan Ligthart biedt een tulp aan die exclusief vernoemd zal worden naar de koper.

-Dierenportrettekenaar Nel van den Wijngaarden biedt een persoonlijk portret van een geliefd huisdier aan.

-De beroemde kermisklanten Peter en Michel bieden 400 ambachtelijke oliebollen aan voor een onvergetelijke oudejaarsavond.

-Medium Sonja Dover en kompaan Henny Vermeijs bieden een uitgebreide bedrijfsconsult aan.

-Een kijkje achter de schermen bij de langstlopende en fameuze rubriek Ons kent Ons, INCLUSIEF gastrol.

-Een prachtige jurk van niemand minder dan couturier Marjan Strijbosch.

-3x een speciale tekening van kunstenaar Anton Heyboer.

-Restaurant Mix a Match biedt een geheel verzorgd diner voor 2 met 2 drankjes en koffie na aan. Dit Amsterdamse restaurant kreeg maar liefst een 8,5 van de onlangs overleden culinair recensent Johannes van Dam.

Voor meer informatie en/of aanmelden ga naar http://www.manbijthond.nl/de-exclusieve-man-bijt-hond-veiling-voor-de-filipijnen of stuur een mail naar anouk.kleiss@ncrv.nl of bel 035-6719287

Iedereen is welkom !

Marjolein Goedhardt