Kerstcadeau voor kwetsbare op de Wallen

Evenals vorig jaar hadden wij met onze Lionsclub een bedrag te besteden om de magere kerstpakketten van het Nationale Ouderenfonds aan te vullen, hiervoor is een bedrag van 150-200e beschikbaar. Dit jaar hebben wij dit besteed aan de kwetsbare Amsterdammers die gebruik maken van ‘Koken op de Wallen’.
Op zondag 18 december is de groep door ons verrast met een cadeautasje gevuld met een kerstkaart, een kaars, kerstkransjes, mandarijntjes etc.

Koken op de Wallen, is een kleinschalig kookproject. Hier wordt voor twee verschillende groepen kwetsbare mensen gekookt. Eens per maand op zondag en op dinsdag.
Koken op de Wallen is een samenwerking tussen de Stichting AmsterdamVerbindt en het Straatpastoraat.