Zoridza nieuwe President!

Op de vergadering van dinsdag 17 januari heeft onze president Christine aangegeven om prive redenen afstand te nemen van haar bestuursfunctie. Namens de hele club willen wij Christine bedanken voor haar inzet. Zoals de Lions statutten voorschrijven is vanaf heden onze vice-president Zoridza vroegtijdig doorgeschoven als president. Wij wensen Zoridza een mooi bestuursjaar toe!

Daarnaast hebben we op de vergadering 17 januari de DE punten getelt die onze Lionsclub met de verzamelboxen heeft opgehaald. Ruim 100 Lionsclubs en 60 voedselbanken helpen mee om D.E-waardepunten in te zamelen. Vanuit alle hoeken van Nederland hadden de Lionsclubs en Voedselbanken maar liefst ruim 99 miljoen D.E waardepunten ingezameld. Douwe Egberts had, traditiegetrouw, de schenking met 20% verhoogd aan het totaal en zo konden we 204.000 pakken D.E Aroma Rood koffie schenken aan de Voedselbank. Wil je meer over deze actie lezen? kijk dan hier.

Aretha & Arjan
Francesco & Steven