Joffry van Grondelle

In de korte tijd dat ik de bijeenkomsten heb bijgewoond en ter kennismaking met de club twee keer had gewandeld in het Vondelpark met een aantal van de ledencommissie was er van mijn kant al meteen een klik. Eerder had ik al goede berichten over de club gehoord en was ik natuurlijk benieuwd of die klik wederzijds zou zijn.
Vrijdag de 13e februari ben ik geboren in Haarlem in 1970, destijds een koude wintermaand. Na de lagere school en de MAVO en HAVO
heb ik de HBO-Verpleegkunde afgerond en daarna gaan werken en leren. Al snel werkzaam als verpleegkundige bij de ambulancedienst GGD in Delft en na een brede basis IC-opleiding de opleiding tot ambulanceverpleegkundige gevolgd en sinds 2002 in vaste dienst bij een ambulancedienst. Eerst de GGD in Delft-den Haag en sinds 2014 bij Ambulance Amsterdam waar ik daarnaast instructeur en praktijkopleider ben. Verder ben ik single, homo en heb ik twee konijnen die een goed onderkomen hebben in mijn achtertuin.
In mijn vrije tijd mag ik graag lezen, geschiedenis heeft mijn ruime belangstelling, een goede film bekijken met een mooi glas wijn of port en een sigaar. Vrijwiligerswerk doe ik al sinds mijn jeugd, eerst EHBO-vereniging, vrijwillige brandweer en Rode Kruis en ben ik momenteel voorzitter van een vereniging en ook van de AED stichting in Nieuw-Vennep. In 2009 werd ik charterlid bij de Lionsclub Haarlemmermeer XXY waar ik een paar jaar de website heb beheerd en secretaris ben geweest. Vorig jaar heb ik afscheid genomen om een andere club te zoeken die beter bij mij past. En die heb ik inmiddels gevonden bij Lionsclub het IJ, na een warm welkom voel ik me er al helemaal thuis!