Stichting Babyspullen ondersteunen met de logistiek!

Het is 19 juli en het moment is daar, Stichting Babyspullen ondersteunen met de logistiek! Een uitgebreide rondleiding door de opslag van deze sympathieke stichting met uitleg hoe, en met welke warmte de mooie pakketten tot stand komen, het makkelijke deel.

Mouwen opstropen, gemotiveerd en knallen! O, rompers zijn er in een aantal maten en moeten op een bepaalde manier gevouwen worden en mogen alleen in kistje A, B of C. Altijd letten op de kwaliteit, of er wellicht vlekjes in zitten, of alle knoopjes nog goed zijn en altijd netjes verpakken. De broekpakjes, idem. De Lions werden ingedeeld op de expertises, rompers, broekpakjes, shirtjes, rokjes en broekjes. Allemaal weer wat geleerd over kwaliteiten waar ze zich nog niet bewust van waren, stukje voldoening.

De slag zat er inmiddels goed in en ja hoor, competitie natuurlijk. Wie had zijn of haar stapeltje als eerste weg gewerkt en mocht op sympathie rekenen van de vaste medewerkers. Een aantal waren zich hier totaal niet van bewust en hadden gewoon lol in het vouwen van mini kleertjes en kwamen er rijkelijk laat achter dat er een competitie gaande was. Maar, in alle gevallen bleven de hoge standaarden leading.

Tot genoegen van de stichting was er inmiddels weer een aardige lading weggewerkt en ging iedereen met voldoening weer richting Amsterdam, klus plat!