Kickoff Bubbelactie groot Succes

De Kickoff beloofde een project X te worden met alle 1061 genodigden via Facebook en Twitter. Dit aantal haalden we net niet, maar wat een geweldige opkomst was er in het kunstatelier Outsider Art.

De Bubbelactie werd feestelijk ingeluid onder het genot van een drankje en hapje, omringd met kunst en schilderijen. We staan weer in de startblokken om de bubbelactie een groot succes te laten worden. De eerste bestellingen zijn al binnen: heel erg bedankt hiervoor. Bij elke bestelling kan er gekozen worden aan welk van de 3 doelen je wilt doneren. Dit maakt het extra persoonlijk, waar elke besteller ook graag gebruik van maakt.

De actie vaart geheel op vrijwilligers en dankzij de fantastische samenwerking met het wijnhuis, wordt de gehele winst gedoneerd aan de doelen! Daarnaast zijn het standaardprijzen. Deze zijn niet voor de actie verhoogd. We garanderen een snelle levering en aangezien de feestmaand voor de deur staat, zie ik hier voldoende redenen om te bestellen!

Steun de 3 goede doelen en bestel online:

• Stichting Jarige Job geeft een goedgevulde verjaardagsbox aan kinderen,. waar een een feestje door armoede niet vanzelfsprekend is.
  • De poezenboot Amsterdam – Voor een veilig onderkomen voor (zwerf) katten.
  • SHID – De Stichting Hulppost Indische- en Dapperbuurt (Amsterdam Oost) houdt probleem jongeren van de straat.