Bestuurswissel

Dinsdag 20 juni vond de traditionele bestuursoverdracht plaats van onze club in het AmstelBoat House. Het oude bestuur 2022/23 bestaande uit Wendy Hermelink, Zoridza Francisco, Steven van der Linde en Robertjan Reininga werd opgevolgd door het nieuwe bestuur, bestaande uit Steven van der Linde, Wendy Hermelink, Robertjan Reininga, Zoridza Francisco en Caroline Coffrie. Wendy geeft de rol van penningmeester over aan Caroline. Vanaf komend bestuursjaar zal zij zich als vice-president klaarmaken voor haar eigen president jaar.
Tijdens het diner werd teruggekeken op het afgelopen clubjaar en werd een voorschot genomen op het komende clubjaar. Op deze avond werd Lous Besier benoemd tot Lion of the Year voor haar inzet en betrokkenheid bij de club, specifiek als clubwebmaster. Na de vergadering werd de avond afgesloten met een heerlijke barbeque. De komende weken hebben wij even zomerstop, wat betekent dat de komende 3 vergaderingen vervangen worden voor een leuke zomer activiteit.