T-shirts kleuren in Artis!

Op vrijdag 2 juni was het zover, het Kinderbeestfeest 2023. Met luide sirenes werden ruim 2500 zieke kinderen en hun familie door Amsterdam gereden en welkom geheten in Artis. Door het hele park waren verschillende activiteiten te doen waar wij al een aantal jaren met onze club ondersteunen.
Lionsclub ’t IJ had in samenwerking met de Leo’s een activiteit waarbij t-shirts gekleurd konden worden. We hadden 170 t-shirts met een mooi logo van een aap dat met speciale textielstiften kon worden ingekleurd. Het was een groot succes, want binnen no time waren alle shirts ingekleurd en aangetrokken of meegenomen. Om bij te mogen dragen aan een dag als deze en kindjes met een glimlach naar huis te zien gaan is een geweldige ervaring.

Volgend jaar weer!