“Die baby’s kan je toch niet in hun blote kont rond laten kruipen!

Aldus O-Dog, Quizmaster Pubquiz XXL. Kom jij ook naar de grootste pubquiz van Amsterdam?! Op maandag 14 maart 2016 organiseert O-dog, de meest positieve quizmaster van Nederland, samen met LC Amsterdam ’t IJ de grootste pubquiz ooit in Amsterdam gehouden. De pubquiz XXL vindt plaats in de Amsterdamse poptempel de Melkweg. Daar moet je bij zijn!

Maar liefst 40 teams van vijf personen strijden een spetterende strijd om felbegeerde prijzen. Voor 25,- Euro per persoon wordt je getrakteerd op een geweldige avond vol energie, entertainment en natuurlijk spannende quizvragen. Kaarten zijn verkrijgbaar via www.pubquizxxl.nl
Een mooie bijkomstigheid: een (groot) deel van de opbrengst gaat naar het goede doel, namelijk de geweldige organisatie www.stichtingbabyspullen.nl

Mooie prijzen
De Melkweg zal speciaal voor de Pubquiz XXL een VIP make over ondergaan. Ongeveer 40 teams (Max.5 per team) strijden om de fel begeerde prijzen en alle extra’s die wij in petto hebben voor de deelnemende teams. Bij meer interesse kunnen er maar liefst 80 teams deelnemen. De deelnemers worden verwend met heerlijkheden van onze sponsoren, live muziek, entertainment en surprise acts van Topklasse!

Positieve energie
Quizmaster O-dog staat garant voor spektakel op het podium. Als presentator op festivals, sessieleider van de Blues Night jamsessie in Maloe Melo, Sabreur op een beurs of natuurlijk met broer Typhoon is podiumbeest O-dog op zijn best. Met een lach en positieve energie maakt hij van elk evenement een feest.

Dansen tot je erbij neervalt
Na afloop zullen we met o.a. De Waterkant & DiscoDolly soundsysteem/Dolly Dagger dansen tot BAMBAM.

Lions Club Amsterdam ’t IJ
LC Amsterdam ’t IJ ondersteunt O-Dog in de organisatie van de PubquizXXL. Verder ondersteunt zij organisaties door middel van donaties, middelen en door zelf de handen uit de mouwen te steken. De organisaties die zij ondersteunt bevinden zich in Amsterdam of hebben een link met deze stad. Door doelen te ondersteunen willen de leden actief bijdragen aan een goede leefomgeving voor Mens en Milieu. Los van hun betrokkenheid in de maatschappij is deze club bekend met de organisatie van high end events. Een aantal jaar terug hebben ze het event Salon CuCu georganiseerd in de tuin achter de Hermitage Amsterdam waarbij ze voor het goede doel kunst hebben geveild onder het genot van een diner bereid door een sterrenchef!

Stichting Babyspullen
Stichting Babyspullen is een vrijwilligersorganisatie die zich inzet voor de baby’s van (a.s) ouders die het financieel zwaar hebben. Één op de negen kinderen die in Nederland wordt geboren groeit op in armoede, in grote steden is deze verhouding zelfs 1 op de 4 kinderen. Landelijk zijn er 100 inzamelpunten waar iedereen zijn (gebruikte) babyspullen kan doneren. De spullen worden vervolgens gebruikt om babystartpakketten samen te stellen. Deze pakketten worden via verschillende hulpverlenende organisaties gratis verspreid onder ouders die op of onder de armoedegrens leven.

De Melkweg
De Melkweg staat voor popcultuur in de breedste zin van het woord. Honderden concerten, clubnachten, (muziek)films, theatervoorstellingen, exposities en multidisciplinaire evenementen trekken jaarlijks in totaal meer dan 400.000 bezoekers.
De Melkweg is gevestigd in het enige overgebleven fabrieksgebouw aan de Amsterdamse grachtengordel: een voormalige suiker- en, later, melkfabriek.
We hopen dat jullie erbij zijn de 14e, want zoals O-dog terecht zegt; “Die baby’s kan je toch niet in hun blote kont rond laten kruipen!

Contact
Meer informatie over de Pubquiz XXL is verkrijgbaar via PR-coördinator LC Amsterdam ’t IJ Mariken Rijpert via
mariken@lionsclubamsterdamtij.nl of telefonisch via 06-24823860.

pubquiz xxl - Odog - 14 maart